شما اینجا هستید

اجتماعی » طلایه‌ داران اقتصاد مقاومتی تجلیل شدند

همایش طلایه‌ داران اقتصاد مقاومتی

به گزارس نادی نیوز: همزمان با دهه کرامت و میلاد فرزندان امام موسی کاظم (ع) همایشی با عنوان طلایه‌ داران اقتصاد مقاومتی و اختتامیه قرارگاه‌های جهادی برگزارشد.

این مراسم به میزبانی بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور سرداران غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این همایش ضمن تقدیر از فعالان اقتصادمقاومتی با سخنرانی سرداران سپاه پاسداران و کارشناسان حوزه اقتصادی همراه بود.
در ابتدای این مراسم سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در عرصه محرومیت‌زدایی که آن را یک جنگ تمام عیار معنا می‌کنیم، پرچمدار این جنگ، قطعاً جهادگران و بسیجیان هستند که از سیل، زلزله، کرونا و حوادث غیر مترقبه گرفته تا انجام پروژه‌های مسئله‌محور در سراسر کشور و مناطق محروم، روستاها و حاشیه‌های شهر بسیجیان در آن نقش آفرین هستند.

در ادامه سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) با تقدیر از فعالان جهاداقتصادی یادآور شد: فعالیت‌های جهادگران، محاسبات دشمن را برهم زده است و آنچه که ذهن دشمنان را درگیر کرده و محاسبات آن‌ها را دچار غلط کرده است همین اقدامات جهادی و خودجوش همه جهادگران است.

براساس این گزارش، سید علی روحانی معاون وزیر اقتصاد نیز در سخنان خود با اشاره به برنامه‌های اجرایی دولت درجهت اقتصاد مقاومتی افزود: با ادامه اقتصاد مقاومتی و پیگیری‌های مستمر آن حرکتی پویا در جهت به ثبات رسیدن اقتصادکشور صورت می‌گیرد که شرایط سخت موجود در بحث اقتصادی را آسان خواهد کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در بخش دیگری از این همایش در سخنان خود با تبریک دهه کرامت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: این روزها همزمان شده با سالگرد عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر که لشکر حضرت محمد رسول الله (ص) نقش راهبردی در پیروزی این عملیات داشت.

سلیمانی افزود: طرح ملی جهش تولید با مشارکت مردم توسط بسیج سازندگی کشور و با کمک سپاه‌های استانی در حال تولید و آماده‌سازی است و امیدواریم تا از این طریق بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

گفتنی است: همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در پایان با تقدیر از جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی همراه بود که در کشور با پیگیری‌ها و قدم‌های مثبتی خود، سهم بزرگی در پیشبرد این امر مهم در چرخه اقتصاد کشور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی