خانه » درباره ما

درباره ما

 یافتاح

 «نادی نیوز»، ندای آگاهی

نادی نیوز، پایگاه خبری سراسری مستقل است که در سال ۱۳۹۶ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره ۷۹۷۴۴ به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

راهبرد اصلی این پایگاه خبری سراسری، اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و سریع در همه حوزه‌ها با تأکید بر ابعاد گوناگون اجتماعی و فرهنگی است.

این رسانه برای پاسخگویی مناسب به نیاز مخاطبان فهیم، فرهیخته و مشکل‌پسند خود، بر آن شد تا متناسب با پیشرفت‌های فناورانه، سایت خود را با کمک بهترین کارشناس‌ها و مجرب‌ترین استادان حوزهٔ رسانه، روزنامه‌نگاری، فتوژورنالیسم، مهندسان و برنامه‌نویسان داخلی به‌صورت متفاوت طراحی و تحت عنوان «پرتال جامع اخبار اجتماعی و فرهنگی ایران» آغاز به کارکرده است.

این رسانه تخصصی درصدد است با همکاری و هماهنگی تنگاتنگ با مراکز علمی، تحقیقاتی، دانشگاهی، جذب نخبگان و کارشناسان جدی عرصهٔ اجتماعی و فرهنگی و با تعامل و همکاری همهٔ بخش‌های اجتماعی و فرهنگی (دولتی و غیردولتی)  به تحقق سیاست‌های «اجتماعی و فرهنگی» کمک کرده و گام‌های مثبت و مؤثری به‌منظور رشد، پویایی و شکوفایی «اجتماعی و فرهنگی» بردارد.

ما چه‌کار می‌کنیم؟

نادی‌نیوز منبع خبری قابل‌اعتماد است و با ارائه مقالات چندرسانه‌ای و به هنگام، شما را  نسبت به امور جاری و مهم، آگاه می‌سازد .

این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسئولان و احزاب را وظیفهٔ ذاتی خود می‌داند و آن را باهدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفهٔ پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند.

ما که هستیم؟

با گسترش اینترنت در ایران پایگاه‌های خبری نیز در ایران راه‌اندازی شده‌اند. بسیاری از خبرگزاری‌های جهان شکل ظاهر خود را از نسخهٔ چاپی به نسخهٔ دیجیتال تغییر داده‌اند. به‌زودی شاهد رونق بیش‌ازپیش رسانه‌های الکترونیک برخط خواهید بود.

ما  منبعی معتبر، بی‌طرفِ همراه با حقیقت و دقت به شما ارائه می‌دهیم تا اطلاعات به‌روز داشته باشید.

خدمتی که  ما می‌کنیم

ما در خدمت مخاطبانی هستیم که از محتوا، محصولات و خدمات ما برای جذب مخاطبان و کسب‌وکار خود بهره‌مند می‌شوند و در عملیات محتوایی ما سرمایه‌گذاری می‌کنند.

آنچه ما ارائه می‌دهیم

هدف این رسانه علاوه بر توزیع منحصربه‌فرد اخبار، مقالات، عکس‌ها، گرافیک‌ها، ویدئوها و کلیپ‌های صوتی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی می‌کوشد تا با یک تیم تحریریه پرتلاش از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سَرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.

ما از طریق خدمات خود و همکاران، با یاری عکاسی، فیلم‌برداری و سایر خدمات محتوایی سفارشی به بازاریابی حرفه‌ای کمک می‌کنیم.

تعامل با مخاطبان

«نادی نیوز» مخاطبان را سرمایهٔ خود می‌داند و همواره از دانش و توانایی‌های آن‌ها بهره برده است. راه ارتباطی این رسانه با مخاطبان خود به‌صورت حضوری در دفاتر استانی، دریافت اخبار ارسالی آن‌ها از طریق سایت، پست الکترونیکی(ایمیل)، تماس تلفنی، دریافت نظرات در مورد اخبار، همین صفحه و نیز در صفحات یا نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی موجود است.

تحریریهٔ «نادی‌نیوز» نظرات رسیده از سوی بینندگان محترم را با دقت و حساسیت، بررسی و با نهایت مسئولیت حرفه‌ای منتشر می‌کند تا کمترین توهین و افترایی در مجموعه پایگاه خبری «نادی‌نیوز» به اشخاص ثالث وارد نشود.

۱. وظیفهٔ آگاهی‌بخشی در رأس وظایف حرفه روزنامه‌نگاری قرارگرفته است. انصاف و بی‌غرضی روزنامه‌نگار، خودداری  از تبلیغ سیاسی و بازرگانی و مقاومت در برابر دیگر کانون‌های فشار، اصل خدشه‌ناپذیر روزنامه‌نگاران فعال در نادی‌نیوز است.

۲. «نادی‌نیوز» با رعایت مفاد مرامنامهٔ اخلاقی، کلیه آحاد جامعه را مخاطب خود می‌داند و همواره  می‌کوشد در چارچوب قانون اساسی به اصول دینی و معتقدات مذهبی و آداب و سنن گروه‌های مختلف قومی و فرهنگی، احترام بگذارد.

اصول و ارزش‌های حرفه‌ای نادی‌نیوز:

١) استفاده از نیروی انسانی حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌های مختلف

٢) انجام فعالیت حرفه‌ای مستقل

٣) تأکید بر تضمین گردش آزاد اطلاعات و اخبار

۴) تلاش برای ایجاد زمینهٔ تبادل‌نظر و برخورد آراء صاحب‌نظران و کارشناسان

۵) تعامل با خانواده رسانه‌های جمعی

۶) همکاری با روابط عمومی‌ها و پرهیز از مداخله در حوزهٔ فعالیت آن‌ها

امیدواریم از محتوا و خدمات ما برای کمک به رشد و توسعه کسب‌وکار خود، بهره بگیرید و با ما همکاری کنید.

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول: صادق شاهیان نطنزی

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی