شما اینجا هستید

اجتماعی » مدرسه های جدید تهران به ۱۱ ساختمان رسید

۱۱ ساختمان از مدرسه های جدید تهران به بهره برداری رسید

به گزارش نادی نیوز: عباس زارع در حاشیه آیین افتتاح و خشت‌گذاری مدرسه های شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: رسالت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ساخت و ساز و تجهیز مدارس و رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموز است، درکنار این دو دستگاه اجرایی، نهاد مردمی خیرین حضور دارند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، نهضت بزرگ مدرسه سازی را مدیون معامله عاشقانه خیرین با خداوند متعال عنوان کرد وگفت: دستی که کمک میکند از دستانی که برای دعا بالا می آیند مقدس تر است. من دست تک تک شما خیرین را می‌بوسم.
شما که از مهربانی آفریده شده اید،شما که پاداش فردایتان بهشت است.

زارعی: کارخیر مهلتی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.مدرسه های جدید تهران هدیه آسمانی هستند.

ایشان در ادامه خطاب به خیرین مدرسه ساز عنوان کرد : کارخیر مهلتی است که نصیب هر کسی نخواهد شد. شما خیرین به یقین در پیشگاه حق عزیز وگرامی هستید. واز بهترین پاداش‌ها برخوردارهستید. خیرین بزرگوار شما آموزگار درس مهر و ایثارید و مدرسه های جدید تهران هدیه آسمانی هستند.

وی افزود: امسال ۱۱ مدرسه در قالب ۱۲۷۳ کلاس و در فضای ۱۶۲ هزار و۵۰ متر مربع با اعتبار ۲هزار میلیارد تومان که ۳۰درصد آن توسط خیرین و مابقی ازمحل اعتبارات دولتی آماده و تحویل دانش آموزان دادیم که ۳۸ هزار دانش آموز در یک شیفت در آن تحصیل کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه در شهرستان اسلامشهر ۷ مدرسه باتوجه به مصوبات سفر ریاست جمهور به این شهرستان درحال ساخت است، تاکیدکرد: با بهره‌برداری از مدارس ساخته شده در شهرستان اسلامشهر، سرانه آموزشی با نیم مترمربع افزایش از ۳٫۱۸ به ۳٫۶۳ مترمربع رسیده است‌.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۱۲مدرسه با ۱۶۵کلاس درس در دست اجرا داریم که در مهرماه سال آتی ۸ مدرسه با ۱۲۵کلاس درس در زیربنای ۱۴۵۰۰مترمربع ساخته و تحویل دانش آموزان اسلامشهر و چهاردانگه می‌شود.

گفتنی است در آیین خشت گذاری و بهره‌برداری از مدارس اسلامشهر توسط مسئولین از خیرین مدرسه ساز تقدیر و تجلیل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی