شما اینجا هستید

اجتماعی » دستگیری ۲۰۱ سارق در اسلامشهر

به گزارش نادی نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدرضا علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح دستگیری سارقان اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع سرقت‌های مشابه در شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و اقدامات لازم برای دستگیری ۲۰۱ سارق در اسلامشهر صورت گرفت.

دستگیری ۲۰۱ سارق در اسلامشهر

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح‌های انتظامی و امنیت محله محور در ۱۵روز گذشته با تلاش‌های مأموران و اقدامات اطلاعاتی، ۲۰۱ سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه گفت: متهمان پس از روبه‌رو شدن با دلایل و شواهد به ۱۵۰فقره سرقت اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا همکاری لازم را به‌عمل آورده و اقدامات پیشگیرانه پلیسی مانند نصب دزدگیر و دوربین مدار بسته در اماکن خود انجام داده و از قراردادن وجوه نقد، اوراق بهادار و تلفن همراه در خودرو خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی