شما اینجا هستید

پیشنهاد سردبیر » حاشیه های انتخابات ۱۴۰۳ مسعود پزشکیان

از حاشیه های انتخابات ۱۴۰۳ پزشکیان خود را اصول گرا می داند !!!

نادی نیوز : از حاشیه های انتخابات ۱۴۰۳ که میتوان به صراحت در مورد آن صحبت و تبادل نظر کرد این است که مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این دوره خود را اصولگرا می داند.

از آنجا که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ گروه ها و احزاب همراه با جریان اصلاح طلب تماما از مسعود پزشکیان حمایت کرده اند و در سفرهای تبلیغاتی و میتینگ های انتخاباتی همراه با مسعود پزشکیان برنامه ها و اهداف دولت او را در صورت پیروزی در انتخابات تشریح می کنند اما سخنان و مواضع سطحی مسعود پزشکیان در گذشته بیانگر این موضوع بوده است که او اصولگرا است و اصلاح طلب نیست اما اصلاح طلبی را قبول دارد و از آن ها حمایت می کند.

حاشیه های انتخابات ۱۴۰۳ پزشکیان در تیتر اخبار و گزارشات

با توجه به این موضوع مصاحبه ها و خبرهای منتشر شده در جراید و فصای مجازی را به اختصار بررسی می کنیم.

حاشیه های انتخابات 1403

سایت فرارو: صد بار گفته‌ام و باز هم می‌گویم که اصلاح‌طلب نیستم

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه رسانه‌ها نباید از او به عنوان عضو فراکسیون اقلیت یاد کنند، گفت: صدبار گفته‌ام و بازهم می‌گویم که اصلاح‌طلب نیستم.

سایت هم میهن:  حمایت جبهه اصلاحات از پزشکیان رسمی شد

آذر منصوری در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت: «جمع‌بندی آخرین جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران: جبهه اصلاحات ایران در سراسر کشور در فرصت باقیمانده تا پایان تبلیغات، همراه و همگام با ستاد مرکزی دکتر پزشکیان همه ظرفیت‌های خود را برای پیروزی ایشان به‌کار گیرند.»

سایت مشرق نیوز: پزشکیان : من اصولگرا هستم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان اینکه در قدم اول من اصولگرا هستم، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند.

سایت شرق: نهضت آزادی ایران : از مسعود پزشکیان حمایت می‌کنیم

نهضت آزادی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که ضمن تحلیل شرایط حاکم بر کشور و بررسی کاندیداهای حاضر در صحنه، به این نتیجه رسیده است که مسعود پزشکیان، کاندیدایی قابل قبول و مناسب است و شهرت ایشان در سلامت و پاکدستی و اعتقادشان به مبارزه با فساد و تبعیض، حائز اهمیت است.

سایت خبرآنلاین به نقل از جام جم : پزشکیان: جزو گروه‌های اصلاح طلب نیستم

وزیر دولت خاتمی گفت: من جزو دسته جات و گروه‌های اصلاح طلبی نیستم اما اصلاحات را با جان و دل قبول دارم.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین درخصوص تایید یا رد صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز چیزی رسما به ما اعلام نشده و در این زمینه خبر خاصی ندارم.

نماینده تبریز در مجلس گفت: من به گرایش های سیاسی افراد کاری ندارم و در زمان خاتمی هم که وزیر بودم کاری به گروه های سیاسی و اصلاح طلبی نداشتم. پزشکیان افزود: من در آن زمان عضو حزب و گروههای سیاسی وقت نبودم اما اصلاحات و اصلاح طلبی را قبول داشتم چرا که معتقدم بدون اصلاحات نمی توان مملکت را اداره کرد.

گزارش گاردین: مبارزه سخت پزشکیان؛ تنها نامزد اصلاح طلب!
روزنامه گاردین (متمایل به حزب کارگر انگلیس)، در گزارشی نامزدی مسعود پزشکیان در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری ایران را مورد توجه قرار داده و از او به عنوان تنها نامزد اصلاح طلب و گزینه‌ای برای اعمال تغییراتی هر چند جزئی در فضای سیاسی و اجتماعی ایران نام برده است.
 
با در نظر گرفتن تحلیل ها و حمایت گروههای اصلاح طلبی معتدل و مستقل متمایل به اصلاح طلبی به سهولت می توان این موضوع را متوجه شد که مسعود پزشکیان که فردی ست حامی جریان اصلاح طلبی که با همراه جلوه دادن خود با توضیح اصولگرایی سعی در جذب رای از سبد اصولگرایان است و با توجه به این موضوع که ارای خاکستری بسیاری در این انتخابات وجود دارد مسعود پزشکیان با این مصاحبات در صدد جذب آرای خاکستری نیز هست.

 

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی