شما اینجا هستید

پیشنهاد سردبیر » حاشیه های انتخابات ۱۴۰۳ سعید جلیلی

موضوع پای مصنوعی سعید جلیلی در حاشیه های انتخابات ۱۴۰۳

نادی نیوز : از حاشیه های انتخابات ۱۴۰۳ و زندگی شخصی و سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری این دوره از انتخابات مواردی را بیان می کنیم که امروزه بیشتر نقل محافل و موضوعات سیاسی کشور هستند و در مورد آنها بحث و تبادل نظرهای زیادی شده است. از جمله موضوع پای مصنوعی سعی جلیلی کاندید این دوره از انتخابات ریاست جمهوری که همواره مورد بحث و کنجکاوی افراد و مخاطبان زیادی بوده و هست.

حاشیه های انتخابات 1403

پای مصنوعی سعید جلیلی هر مرتبه که این چهره وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود، کنجکاوی کاربران فضای مجازی را برمی‌انگیزد. داستانی قدیمی وجود دارد که مدعی است در جریان مذاکرات هسته‌ای دهه ۸۰، طرف‌های خارجی تهدید کردند اگر هیات ایرانی کوتاه نیایید به ایران حمله خواهند کرد.

سعید جلیلی در پاسخ به این مسئله پای مصنوعی خود را درآورد، روی میز گذاشت و گفت این پا را در جنگ قبلی دادم، پای دیگرم را هم در جنگ بعدی می‌دهم. سپس سالن را ترک کرد. سایت سعید جلیلی و علی باقری‌کنی، چنین واقعه‌ای را تکذیب کرده‌اند.

پای مصنوعی سعید جلیلی به این ترتیب تنها به ماجرای جراحت و جانبازی این چهره در جریان هشت سال دفاع مقدس اشاره دارد.

لازم به ذکر است در سال ۱۳۶۵ سعید جلیلی به عنوان دیده بان تیپ ۲۱ امام رضا خراسان بود ، در عملیات کربلای ۵ زخمی شد که به دلیل نبود امکانات پزشکی مناسب ، پای راست خود را از دست داد. در آن زمان بازهم فعالیت جبهه ای خود را ادامه داد و در قسمت تدارکات همان لشکر به فعالیت مشغول شد.

موضوع خودروی تیبای سفید در حاشیه های انتخابات ۱۴۰۳

از زمان ثبت نام سعید جلیلی برای ریاست جمهوری چهاردهم تصاویر او در خودروی شخصی اش که یک تیبا است، حواشی زیادی داشته است و به عنوان نمادی از ساده زیستی او مطرح شده است.

بررسی تصاویر روز ثبت‌نام جلیلی و تصاویر همایش انتخاباتی «جامعه کار و تولید» نشان میدهد که جلیلی در روز ثبت‌نام، با یک تیبای سفید به شماره شهربانی ایران ۸۸- ۳۹ ط ۵۹۳ به وزارت کشور رفت و روز جمعه با یک تیبای سفید به شماره شهربانی ایران ۷۷- ۲۶ ن ۷۸۷ راهی همایش با کارگران شد و در روز اول مناظرات انتخاباتی که از صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش شد با خودروی تیبا به شماره پلاک دیگری راهی سازمان شد.

تغییر پلاک شهربانی خودروی حامل جلیلی مشخص نیست. هرچند شاید یکی از این خودروها خودروی اطرافیانش یا خودروی کرایه شده باشد، اما توضیحی نیز درباره این تفاوت بیان نشده است. این توضیحات به نقل از سایت خبرفوری در فضای مجازی منتشر شد اما توضیحات تکمیلی و شاید واقعیت توضیح دیگری دارد.

حاشیه های انتخابات 1403

سید مصطفی موسوی نژاد، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادعا کرد که خودروی جلیلی یکی است؛ به دلایل امنیتی پلاکش عوض می‌شود.

حاشیه های انتخابات 1403

او در صفحه توییتر خود نوشت: «وقتی فقط هدف تخریب باشد و از بدیهیات امنیتی بی‌اطلاع باشی، یکی از ملزومات حفظ امنیت برای مقاماتی در این سطح، عوض کردن پلاک یک خودروی ثابت است. چندین پلاک برای یک خودرو وجود دارد و هر چند مدت عوض می‌شود.این یک امر رایج برای مسئولینی در این سطح است.»

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی