شما اینجا هستید

اخبار » راهنمای خرید گوشی موبایل از ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان در بازار کشور

راهنمای خرید گوشی موبایل محدوده ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان ابتدای شهریور ماه

نادی نیوز : در این مطلب ضمن در نظر گرفتن موارد مختلف از امکانات گوشی بر تجربه‌ ی کاربر، راهنمای خرید گوشی‌ موبایل در بازار ایران را در بازه‌ ی قیمتی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان را ارائه می کنیم.

با‌‌ توجه‌‌‌‌ به افزایش قابل توجه قیمت تلفن های هوشمند در سالهای اخیر در بازار موبایل کشور، این وسیله مهمو مورد نیاز که قسمتی عمده از زندگی ما در بر می گیرد، به کالایی لوکس و لاکچری تبدیل گردیده است.

پس موقع انتخاب و خرید گوشی تلفن جدید، باید مسلما بیشتر از قبل دقت به‌ خرج بدهیم و مدل و برندی را انتخاب کنیم که بسته به قیمت مد نظر ما نیاز ما به امکانات روز و تجربه کار را برطرف سازد.

در نهایت برای خرید گوشی موبایل هوشمند، غیر از مواردی چون:

  • کیفیت ساخت
  • طراحی ظاهری
  • تجربه‌ی استفاده از گوشی
  • مقاومت آن در برابر ضربات و فشار

باید به موارد زیر توجه داشت :

  • ابعاد و وزن
  • صفحه‌نمایش
  • پردازنده
  • ارتباطات بی‌سیم
  • رم و فضای ذخیره‌سازی
  • دوربین
  • باتری
  • اسپیکر و جک هدفون
  • سیستم‌عامل
  • قابلیت‌ها و امکانات

با در نظر گرفتن موارد بالا و قیمت های موجود در بازار موبایل کشور مناسب ترین مدل ها از برندهای معتبر و نام آشنا را ارائه می دهیم

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان

آنر  HONOR X9b        X9b

نمایشگر

۶٫۷۸ اینچ

۱۲۲۰x2652 پیکسل

 
دوربین اصلی و سلفی
 
۱۰۸/۵/۲ مگاپیکسل

سلفی ۱۶ مگاپیکسل

 
رم و پردازنده
 
۱۲ گیگابایت رم

Snapdragon 6 Gen 1

 
 
باطری و پشتیبانی شارژر
 
۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت

لیتیوم پلیمری

گوشی موبایل آنر HONOR X9b سبز

اگر طرفدار گوشی‌های ظریف، باریک و سبک هستید اما دوام و کیفیت ساخت جزء خط قرمزهای شما در انتخاب گوشی است، گوشی آنر X9b را به‌شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی از نمایشگر OLED با حاشیه‌های اندک و خمیده ۶٫۷۸ اینچی و وضوح ۱۲۲۰ در ۲۶۵۲ پیکسل استفاده می‌کند که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

پردازنده‌ی گوشی آنر Snapdragon 6 Gen 1 است که توان و راندمان بالایی در محاسبات CPU و GPU-محور ارائه می‌دهد و یکی از خصوصیات خوب دیگر آن، ظرفیت ۱۲ گیگابایتی رم به‌صورت استاندارد به‌حساب می‌آید. همچنین باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی را به یکی از بهترین‌ها از نظر شارژدهی و عمر باتری تبدیل می‌کند. آن‌هم در شرایطی که وزن گوشی از ۱۸۵ گرم فراتر نمی‌رود. بهره‌گیری از اسپیکر مونو را می‌توان تنها نقطه ضعف بزرگ این گوشی برشمرد.

پردازنده این گوشی در بازی‌های بتل رویال عملکرد متوسط تا رو به‌بالایی با تنظیمات گرافیکی متوسط دارد. دوربین گوشی آنر عکس‌هایی با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل ثبت می‌کند که تصاویر رضایت‌بخشی در شرایط نور ایدئال ثبت می‌کند و شارژ این گوشی به‌وسیله‌ی آداپتور ۳۵ واتی داخل جعبه صورت می‌پذیرد.

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۵ میلیون تومان

شیائومی  XIAOMI 13T   ۱۳T 

نمایشگر

۶٫۶۷ اینچ

۱۲۲۰x2712 پیکسل

 
دوربین اصلی و سلفی
 
۵۰/۵۰/۱۲ مگاپیکسل

سلفی ۲۰ مگاپیکسل

 
رم و پردازنده
 
۸/۱۲ گیگابایت رم

Dimensity 8200 Ultra

 
 
نوع باطری و ظرفیت
 
۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

لیتیوم پلیمری

راهنمای خرید گوشی

شیائومی ۱۳T با پیشرفت‌های نسلی قابل توجهی راهی بازار شد.

گوشی ارزشمند شیائومی، هم‌اکنون از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب بهره می‌برد و به دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی دوبرابری مجهز شده است.

لنز و مجموعه امکانات دوربین با همکاری لایکا توسعه یافته‌اند و ترکیب دوربین تله‌فوتو با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دستتان را برای عکاسی در شرایط مختلف باز می‌گذارد.

کیفیت عکس‌های به‌ثبت رسیده با دوربین‌های ۱۳ تی واقعا خوب است و گوشی شیائومی را در محدوده‌ی قیمتی خودش، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسی تبدیل می‌کند.

همچنین فیلم‌برداری ۴K با ۳۰ فریم‌برثانیه، دیگر ویژگی ارزشمند دوربین گوشی ۱۳T به‌حساب می‌آید.

تراشه‌ی قدرتمند Dimensity 8200 Ultra شیائومی ۱۳ تی پایداری و قدرت بسیار خوبی ارائه می‌دهد؛

به‌ طوری‌که به‌راحتی می‌توانید سنگین‌ترین بازی‌های روز را به‌راحتی اجرا کنید، بدون آنکه بدنه‌ی گوشی به‌اندازه‌ی آزاردهنده‌ای داغ شود. این گوشی از نمایشگر ۱۲۲۰p و ۶٫۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و روشنایی فوق‌العاده‌ی ۲۶۰۰ نیتی بهره می‌برد؛

نمایشگری که با قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ، به یکی از نقاط قوت اصلی گوشی تبدیل می‌شود و تجربه‌ی بصری کم‌نظیری را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد.

شیائومی ۱۳T از نظر کیفیت ساخت با توجه به‌قیمت و رقبایش می‌توانست گوشی بهتری باشد، چراکه از فریم پلاستیکی استفاده می‌کند و محافظت نمایشگر هم برعهده پوشش Gorilla Glass 5 است با این‌حال طراحی و کیفیت متریال آن اصلا ناامیدکننده نیست.

این گوشی با اندروید ۱۳ راهی بازار شد؛ اما وعده‌ی شیائومی برای چهار سال پشتیبانی نرم‌افزاری (تا اندروید ۱۷)، کمک می‌کند تا از این ضعف چشم‌پوشی کنیم.

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۳۰ میلیون تومان

وان پلاس ONE PLUS Ace 3V     Ace 3V

نمایشگر

۶٫۷۴ اینچ

۱۲۴۰x2772 پیکسل

 
دوربین اصلی و سلفی
 
۵۰/۸ مگاپیکسل

سلفی ۱۶ مگاپیکسل

 
رم و پردازنده
 
۱۲/۱۶ گیگابایت رم

Snapdragon 7+ Gen 3

 
 
نوع باطری و ظرفیت
 
۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژ سریع ۱۰۰ وات

پنل جلو و پشت گوشی موبایل وان پلاس OnePlus Ace 3V خاکستری

وان‌پلاس Ace 3V با تراشه فوق‌العاده قدرتمند Snapdragon 7+ Gen 3 و مشخصات سخت‌افزاری بالارده‌اش تقریبا چیزی از یک گوشی پرچمدار کم ندارد

چرا که این تراشه فاصله‌ی بسیار کمی با تراشه‌ی پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 هم از نظر پردازشی و هم گرافیک دارد.

علاوه‌بر آن، نمایشگر بزرگ ۶٫۷۴ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED با وضوح ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسل حاشیه‌های کم، طراحی عامه‌پسند و کیفیت ساخت بالا، به ارزش خرید این گوشی افزوده‌اند.

در سمت چپ گوشی یک دکمه‌ی سه‌مرحله‌ای دیده می‌شود که برای تنظیم حالت سه‌گانه صدای زنگ و اعلان درنظر گرفته شده‌اند که قابل شخصی‌سازی هستند.

فضای ذخیره‌سازی گوشی از نوع UFS 4.0 است و یک باتری حجیم ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی که قابلیت شارژشدن با آداپتور ۱۰۰ واتی در عرض ۲۶ دقیقه را دارد، انرژی موردنیاز گوشی را تامین می‌کند.

وان پلاس Ace 3V اندروید ۱۴ با رابط کاربری ColorOS ۱۴ را اجرا می‌کند.

این رابط کاربری حاوی نرم‌افزارها و تبلیغات بیشتری نسبت‌به OxygenOS است، با این‌حال پشتیبانی از سرویس‌ها و نرم‌افزارهای گوگل را در خود دارد.

این گوشی از یک دوربین خیلی معمولی ۵۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر واید استفاده می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی