دسته: یادداشت

پرچمدار جدید سامسونگ با تغییرات چشم گیر و رقابتی

جدیدترین گوشی موبایل پرچمدار سامسونگ اخیرا در کنفرانس آنپکد24 کالیفرنیا آمریکا رونمایی شد

لحن خوب رو باید تمرین کنید

برای موفق شدن در هرکاری باید همیشه تمرین و تکرار داشته باشیم در زندگی متاهلی نیز باید برای خوب رفتار کردن و خوب حرف زدن تمرین کنیم.

لیست خرید خانه یادتان نرود

دراین روزهای پر مشغله آقایان اگر میخواهند دل همسرشان را به دست بیاورند خیلی وقت ها فقط کافی است لیست خرید یادتان نرود تا همسرتان را ناراحت نکنید.

چراغ خاموش زندگی یک استثنایی

چراغ زندگیِ جوان استثنایی پاکدشتی از غفلت ما خاموش شد.

ارتباط مؤثر یک هنر است

به گزارش نادی نیوز : 75درصد زندگی ما ارتباط با دیگران است ولی تنها 10 درصد مردم دنیا هنر ارتباط مؤثر را بلدند. همه ما دوست داریم با دیگران ارتباط مؤثر برقرار کنیم. گاهی از اینکه می‌بینیم نمی‌توانیم منظورمان را منتقل کنیم و حرف‌ها و صحبت‌هایمان تأثیرگذار نیست و بین دیگران چندان محبوبیتی نداریم، رنج […]

داش مجیدو ایول

لوطی مسلک محله یافت‌آباد تهران که پای روضه‌های هیئت محرم امام حسین علیه‌السلام روزی شهادت گرفت و اکنون به حُرّ مدافعان حرم شناخته می‌شود.

حجاب و بی‌حجابی از فضای حقیقی تا فضای مجازی

حجاب و بی‌حجابی موضوع داغ و جنجالی یک ماه اخیر در کشور است و شاهد واکنش‌هایی از سوی مخالفان و موافقان آن در فضای حقیقی و فضای مجازی هستیم اما آیا مسئولان توجهی به حجاب و ترویج بی‌بند باری در فضای مجازی دارند.

سرمربی ایرانی؟ حالا وقتشه!!

پس از سال‌ها انتخاب مربی خارجی و کسب نتایج نامطلوب و ورود گزینه ایرانی که همراه با تغییرات اساسی و ورود بازیکنان جوان‌تر شد، با نمایش قابل‌توجه آن‌ها در لیگ ملت‌های والیبال، می‌توان آینده امیدوارکننده‌ای برای والیبال کشورمان تصور کرد.

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی