دسته: اقتصادی

تقسیم بندی تهران در دستور کار دولت قرار دارد

از سال‌ها پیش مسئله انتقال پایتخت به جهت وجود تراکم جمعیت نامناسب در پایتخت و توزیع نامناسب امکانات و مزایای دولتی در مرکز سیاسی کشور و دستور کار دولت‌ها قرار داشته است

پرچمدار جدید سامسونگ با تغییرات چشم گیر و رقابتی

جدیدترین گوشی موبایل پرچمدار سامسونگ اخیرا در کنفرانس آنپکد24 کالیفرنیا آمریکا رونمایی شد

قیمت مرغ زنده کاهشی شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور از تامین و عرضه مناسب نهاده های طیور در سامانه بازارگاه خبر داد و گفت: روند قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ کاهشی شده است.

خودروهای مازاد تا امروز کجا بودند؟/ تکلیف مصرف کننده را روشن کنید

خودروسازان تاکید دارند که ۱۲۰ هزار دستگاه مازاد دارند؛ اگر واقعاً در حال حاضر ۱۲۰ هزار خودروی مازاد وجود دارد یعنی خودروسازان به همه تعهدات خود عمل کرده و این خودروها روی دستشان مانده است؟!

کاهش ذخایر آبی در سدهای شرق تهران

میزان ذخایر سدهای لار، ماملو و لتیان در شرق استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

سکه در امان ماند!

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تاکید بر روند نزولی قیمت انواع سکه و مصنوعات طلا در بازارهای داخلی تا روز چهارشنبه آن هم علیرغم اینکه طلا در بازارهای جهانی افزایشی طی شد، از اندک افزایش صرفاً قیمت طلا در بازار به دنبال افزایش یکباره ۱۴ دلاری اونس جهانی طلا در روز گذشته (پنجشنبه) خبر داد.

کاهش جوجه‌ریزی‌ شهریور و مهرِ مرغداری‌‌ها آذرماه جبران شد

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از «افزایش ظرفیت جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کشور» خبر داد. به گفته کارشناسان کاهش جوجه‌ریزی‌ مرغداری‌ها در شهریور و مهر با این کار جبران شد.

رسیدگی در اسرع وقت به حواشی نشست مدیران سازمان امور مالیاتی

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور درباره حواشی و ابهامات نشست مهر ماه مدیران این سازمان، دستور رسیدگی در اسرع وقت برای برخورد با عوامل دارای تقصیر یا قصور و نظارت‌ها و مراقبت‌های آتی را صادر کرد.

بیش از ۴۳ میلیون سهامدار عدالت، سود دریافت کردند

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از پرداخت سود به بیش از ۴۳ میلیون سهامدار سهام عدالت خبر داد.

قطعه نخست آزادراه شهید سلیمانی البرز افتتاح شد

قطعه نخست آزاد راه سردار شهید قاسم سلیمانی صبح جمعه در سفر رییس جمهور به استان البرز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی