شما اینجا هستید

اجتماعی » آیت آلله نوری همدانی در جمع فعالان مساجد کشور:

به گزارش نادی نیوز : آیت الله نوری همدانی در جمع غعالان مساجددر خصوص مسئولان تاکید کرد: مسئولان باید در نماز جماعت و مساجد حضور داشته باشند و تصمیم‌های مهم در مساجد اتخاذ شود.
در ادامه این مرجع معظم تقلید شیعیان جهان اظهار داشت: امام جماعت باید تک تک مامومین خود را بشناسد و به مسائل و مشکلات آنان واقف باشد.
وی در ادامه در خصوص فعالیت های  مساجد افزود: همه مسائل فرهنگی سیاسی و غیره باید در مساجد مطرح شود و نباید پشت میز نشست و مساجد دارای دو رکن هستند و این دو رکن به چشم می آید عبارتند از : اولین رکن مساوات در مساجد است که همه افراد از همه قشری ، سطوحی و با هر عناوین شغلی در کنارهم و با همراهی همدیگر قرار می گیرند، دومین رکن مواسات است که این جنبه از بذل و بخشش های که بسیار حیرت انگیز و زیباست.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به وحدت اسلامی اشاره کرد و افزود: اسلام دین دعوت به وحدت و یکپارچگی و ایجاد اتحاد و تحقق جامعه اسلامی مسلمانان است، این ایجاد اتحاد و یکپارچگی با حضور پررنگ و مستمر در مساجد اتفاق می افتد.
وی از عدم برقراری نماز جماعت صبح در برخی مساجد کشور انتقاد کرده و اذعان داشت :   بایستی نسبت به افزایش جمعیت نمازگزاران صبح و ظهر اهتمام ویژه داشت و راه حلی برای آن در نظر گرفت.

در این جلسه ، از فعالان مساجد کشور  توسط آیت الله نوری همدانی صورت گرفت :

۱. آقای نادعلی محمدی مسئول هیئت امنای مسجد موسي بن جعفر (ع) شهرستان خدابنده استان زنجان
۲. آقای حسن راعی فرمانده پایگاه بسیج سید الشهدا (ع) مشهد مقدس استان خراسان رضوی
۳. آقای محمد اسماعیل خدیری هیئت چهارده معصوم علیهما السلام شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی
۴. آقای محمد حسین جان احمدی دهیار محله شهید رجایی شهرستان فهرج استان کرمان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی