شما اینجا هستید

اجتماعی » افزایش امنیت در روستاهای شرق استان تهران اولویت نیروی انتظامی است

به گزارش نادی نیوز به نقل از مهر سردار دلاور القاصی مهر پیش از ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی و تعاملی معتمدین محلی که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد اظهار داشت: پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی محور اقدامات پلیس بوده و موفقیت در این عرصه، مستلزم مشارکت و همدلی مردم و حمایت سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی از عوامل انتظامی است.

وی دهیاران و معتمدین محلی را بازوان توانمند پلیس در افزایش احساس امنیت روستاییان و پیشگیری از جرایم در جامعه روستایی معرفی کرد و عنوان داشت: دهیاران و معتمدان با توسعه آموزش‌های همگانی و دعوت روستاییان به کاربردی کردن هشدارهای انتظامی می‌توانند نقش مهمی را در پیشگیری از جرایم و ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تشریح برخی اقدامات مشترک پلیس و دهیاری‌ها در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی بیان داشت: ارتقا امنیت روستاهای شهرستان‌ها از برنامه‌های اولویت دار این مجموعه انتظامی است که موفقیت در این عرصه نیازمند تعامل مطلوب و سازنده دهیاران و معتمدین محلی با پلیس است.

القاصی مهر در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه شدن آن به عنوان یک فرهنگ در جامعه را مورد تأکید قرار داد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: تعامل با معتمدین پلیس و استفاده از ظرفیت آن‌ها که حلقه ارتباطی بین پلیس و مردم هستند از اولویت‌های فراجا در برقراری نظم و امنیت پایدار برای شهروندان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی