شما اینجا هستید

اخبار » زبان‌زدی شهدا در اخلاق و جوانمردی

 


به گزارش نادی نیوز _مهران تقی زاده مژدهی : به مناسبت هفته تربیت بدنی اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان پاکدشت با حضور خانواده معظم شهدا، ورزشکاران و مسئولان شهرستان پاکدشت برگزار شد.

فرمانده بسیج ورزشکاران شهرستان پاکدشت در حاشیه اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان پاکدشت بیان گفت: تاریخ ورزش کشور ما نشان داده که ورزشکاران همیشه از مربیان و استادان خود، معنویت را فرا گرفته‌اند و با توکل به خداوند متعال و الگو گرفتن از ائمه اطهار (ع) در ورزش پرورش یافته‌اند.

دبیر اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان در ادامه اذعان داشت: جامعه ورزشکاران از ابتدای انقلاب تا به امروز، جوانان زیادی را تقدیم این نظام کرده، از شهدای هشت سال دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم که همه آن‌ها در اخلاق و جوانمردی در میان مردم زبان زد بوده‌اند.

نادی نیوز

نادی نیوز

اشکان محمدحسینی درخصوص هدف از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان پاکدشت افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره ۴۸ شهید ورزشکار شهرستان پاکدشت از اولویت‌های بسیج ورزشکاران است، به همین منظور اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان با حضور خانواده معظم شهدا، آحاد مردم، ورزشکاران و مسئولان با هدف آشنایی قشر جوان با آیین پهلوانی و سیرت شهدا هم‌زمان با هفته تربیت بدنی به همت کانون بسیج ورزشکاران شهرستان، اداره ورزش و جوانان و سپاه ثامن الحجج (ع) برگزار شد.

.

انتهای خبر/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی