شما اینجا هستید

اجتماعی » بر مدار امید ارتباطات و روابط عمومی ها

برگزاری همایش ملی بر مدار امید

به گزارش نادی نیوز، صبح روز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه همایشی با عنوان بر مدار امید با حضور حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیچ،  سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج و سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه و معاونین روابط عمومی سپاه‌های استانی کشور برگزار شد. ضمن اینکه طی این مراسم نیز از افرادی از جمله خبرنگاران و روابط عمومی های فعال نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سخنرانی سردار سلیمانی در همایش مدار امید

در این همایش که با سخنرانی سرداران و مسئولان کشوری و لشگری همراه بود سردار غلامرضا سلیمانی به این موضوع اشاره کرد که همه اقشار مختلف بسیج باید صدای قشرهای مربوط به خودشان باشند و مشکلات آنان را بیان کنند. امروز حقایق بزرگی در دنیا نمایان شده و اکثر مردم جهان بیدار و هوشیار شده‌اند و ما نیز‌ در این شرایط باید هوشمندانه و هدفمند، مقوله مردم‌سالاری اسلامی را در کشور محقق کنیم.

سخنرانی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین

فرشاد عالی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این همایش گفت: ایام دهه کرامت و روز روابط عمومی به دلاورمردان و شیرزنان عرصه جنگ نرم تبریک می‌گویم. امروز روند حرکتی دنیا از ساعت به ثانیه و از کیلومترها به سانتی‌مترها رسیده و این به معنای مرگ فاصله‌هاست و ما در جنگ رسانه دیگر نمی‌توانیم با مدلی کار کنیم که ساعت‌ها و دقایق معنا داشته باشد چرا که امروز دعوا و درگیری بر سر ثانیه‌هاست و راویان این ثانیه‌ها، شما دلاورمردان و شیرزنان عرصه جنگ نرم هستید. شما راویان نوری هستید که شجره طیبه اتقلاب اسلامی است.

سخنرانی حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج

حجت‌الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین که از مدغوین این همایش بود گفت:  مردم باید احساس کنند که بسیج، یار آنهاست  مردم خادمان خود را دوست دارند و به آنها اعتماد می‌کنند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه افزود: بسیج و بسیجی حاضر است خودش سختی‌ها و مصائب را تحمل کند اما مردم و ملت متحمل زحمت و سختی نشوند‌. بسیج دلسوز مردم است و دغدغه انقلاب را دارد، گفت: داشتن روحیه وحدت و یکپارچگی در یک مجموعه و سازمان، سبب انجام وظایف و مسئولیت‌ها به نحو احسن خواهد شد.

سخنرانی سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه در همایش مدار امید

سردار رمضان شریف معاونت روابط عمومی سخنگوی سپاه طی سخنانی در این مراسم گفت: امروز مجموعه روابط عمومی سپاه‌های استانی هویتی جدید پیدا کرده‌اند و شرایط ما نسبت به گذشته بسیار مطلوب شده است.ایشان خاطر نشان کردند گروه‌های تلویزیونی سپاه در ۲۷ مرکز استان فعال شده‌اند در حالی که پیش از این ننها یک گروه تلویزیونی در تهران فعالیت داشت.

وی در ادامه یادآور شد: امروز دشمن در تلاش است با استفاده از پیاده‌نظام رسانه‌ای خود، ظرفیت‌های اجتماعی نظام را کاهش دهد و در این شرایط ما باید با تمام توان، با این توطئه شوم مقابله کنیم‌.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی