شما اینجا هستید

اجتماعی » بیش از یکهزار تن شکر احتکار شده در ورامین کشف شد

به گزارش نادی نیوز به نقل از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بر اساس اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر احتکار شکر و قند در انبار یکی از کارخانه‌های قند شهرستان ورامین، رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی اطلاعات واصله، با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران از محل بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات یک هزار و ۶۱ تُن شکر و ۱۱۱ تن قند شکسته احتکار شده کشف شد.

وی با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله مکشوفه را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند اظهار داشت: با کشف این میزان شکر و قند احتکار شده، انبار مذکور پلمب و پرونده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان به مرجع قضائی تحویل داده شد.

القاصی مهر تصریح کرد: برابر دستور مرجع قضائی و هماهنگی صورت گرفته، شکرهای کشف شده به منظور توزیع با نرخ مصوب دولتی تحویل مدیریت جهاد و کشاورزی شد تا زیر نظر بازرسان، به فروش رسد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از کشف مقادیر زیادی پوشاک قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان قرچک خبر داد.

وی افزود: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود یک سوله بزرگ انواع پوشاک قاچاق در قشلاق جیتو شهرستان قرچک ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد : ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل این سوله را شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و به بازرسی از آنجا بپردازند که در نتیجه این بازرسی، انواع پوشاک زنانه و بچگانه به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف شد.

القاصی مهر تصریح کرد: در جریان این بازرسی، سوله مذکور پلمب و پرونده یک نفر متهم به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی