شما اینجا هستید

اخبار » تقابل یوزها با سرمربی سابق در امان/ استارت لیگ بعد از وقفه‌های متوالی

 به گزارش نادی نیوز به نقل از  ایرنا: تیم ملی فوتبال ایران  ۲۵ مهر ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی امان در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی در مرحله ماقبل فینال موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک اردن را شکست دهند و قطری‌ها نیز با از پیش‌رو برداشتن عراق در ضربات پنالتی راهی این دیدار شدند. نکته جالب توجه در خصوص این بازی تقابل کارلوس‌ کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران با شاگردان سابق خود است. این بازی به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

لیگ برتر خلیج فارس

در دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۸ دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این درحالی است که اراکی‌ها هم اکنون ۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و نساجی نیز با ۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است. نکته جالب توجه در خصوص این بازی تقابل مهدی رحمتی با تیم سابق خود است. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

انتخابی یورو ۲۰۲۴

مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آلمان امشب با هفت دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت ۱۹:۳۰ فنلاند به مصاف قزاقستان خواهد رفت. از ساعت ۲۲:۱۵ نیز لیتوانی – مجارستان، مالت – اوکراین، ایرلندشمالی – اسلوونی، سن مارینو – دانمارک و صربستان در خانه به مصاف مونته‌نگرو خواهد رفت. در مهم‌ترین بازی امشب نیز در همین ساعت تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت. شاگردان گرت‌ساوت‌گیت هم‌اکنون با ۱۳ امتیاز در صدرجدول گروه سوم قرار دارد و ایتالیا نیز با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. شاگردان لوچیانو اسپالتی برای صعود به یورو باید در این بازی به برتری برسند. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

دیدارهای دوستانه

رقابت‌های دوستانه در بین تیم‌های ملی امشب در اقصی نقاط دنیا برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها ژاپن از ساعت ۱۳:۴۰ به مصاف تیم ملی تونس خواهد رفت که این بازی از شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد. در دیگر بازی‌های فرانسه با اسکاتلند، عربستان با مالی و استرالیا با نیوزلند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 انتهای خبر/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی