شما اینجا هستید

اجتماعی » سرپرست فرمانداری پاکدشت منصوب شد

صادق شاهیان نطنزی – نادی نیوز: سرانجام سرپرست جدید فرماندای پاکدشت با حکم استاندار تهران معرفی شد و بر صندلی این فرمانداری تکیه زد.

باید به انتظار نشست که آیا این فرماندار جوان موفق خواهد شد تغییرات محسوسی را به ارمغان آورده و قفل چندین ساله این شهرستان و جاده ترانزیتی و مهم کشور و گره‌های کور کمربندی آن را باز کرده و شادمانی را بر سیمای مردم بنشاند؟

ایسنا نوشت: “علیرضا فخاری” استاندار تهران عصر پنجشنبه ۲۵ آبان ماه طی حکمی “فاضل کارخانه” را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

 

«انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاک دستی، فساد ستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.»

 

گفتنی است: “کارخانه” مسئولیت‌هایی همچون عضویت در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان پیشوا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و مسئولیت گروه جهادی در بسیج را در کارنامه خود دارد.

انتهای خبر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی