شما اینجا هستید

اخبار » سومین رئیس شورای شهر پاکدشت کیست؟

به گزارش نادی نیوز_ مهران تقی زاده مژدهی: در آستانه به پایان رسیدن ریاست دومین رئیس شورای شهر پاکدشت هستیم ، و این یعنی اعضای دوره ششم شورای شهر پاکدشت به میانه مسیر خدمت رسیده اند مسیری که به علت های مختلف نفرات زیادی را به خود دیده است .
سومین رئیس شواری شهر در حالی انتخاب می شود که مردم انتظار دارند وعده های انتخاباتی در سال سوم به خود رنگ و بوی بهربرداری بگیرد و همچنین مجموعه مدیریت شهری با توجه به آسیب شناسی های این دوسال بهتر از قبل به آبادانی شهر بپردازد.
سومین رئیس شورای شهر می تواند هم از خانم ها باشد و هم از آقایان حاضر در شورا ولی این سوال مطرح است که آیا ریاست مهم تر است یا اتحاد بیشتر بین اعضای شورا برای خدمت بهتر ؟
در پاسخ قطعا اتحاد و همدلی اعضای شورا برای خدمت به شهروندان پاکدشتی مهم تر است ولی رئیس می تواند در ایجاد این اتحاد و همدلی نقش مهمی را ایفاد کند، البته نمره این دوسال خدمت را باید مردم بدهند و همچنین میزان کیفیت دو رئیس قبل را هم مردم باید تعیین کنند .

به نظر شما شهروندان پاکدشتی مماشات رخ می دهد و یا تغییر، حال باید منتظر باشیم ببینیم در نیمه دوم مرداد چه کسی  در سومین سال دوره ششم شورای اسلامی شهر پاکدشت سکان ریاست را به عهده خواهد گرفت ؟ در هر صورت امید است هر فردی که انتخاب می شود تمام تلاش خود را برای هدایت هرچه بهتر مجموعه مدیریت شهری بکار بگیرد تا شاهد پاکدشتی آباد تر از گذشته باشیم .

انتهای خبر/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی