شما اینجا هستید

اخبار » شهردار جدید دماوند معرفی شد

به گزارش نادی نیوز به نقل از فارس از دماوند، آیین معارفه «مهدی‌ رضایی‌مهر» به عنوان شهردار جدید دماوند  با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

در این آیین، غراوی معاون امور هماهنگی استاندار تهران، رحمتی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و جمعی دیگر از مسؤولان حضور داشتند.

بر این اساس، «مهدی‌ رضایی‌مهر» با حکم علیرضا فخاری، استاندار تهران به عنوان شهردار دماوند منصوب و معرفی شد و از زحمات چندین ماهه سرپرستان سرپرست شهرداری دماوند تشکر و قدردانی به‌عمل آمد.

رضایی‌مهر از مدیران بومی شهرستان دماوند است که سوابقی همچون معاونت عمرانی فرمانداری دماوند، دبیر شهرسازی شورای شهر تهران، مشاور شهردار منطقه یک و معاون شرکت خودروسازی سایپا را در کارنامه خود دارد.

مردم یک سال منتظر سکاندار شهر دماوند بودند

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در آیین معارفه شهردار دماوند اظهار کرد: مجموعه شهرداری به نوعی پیشانی حاکمیت محسوب می‌شود و اگر بتوانیم در این نهاد ارتباط مستقیم و مساعدی با مردم برقرار و خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه شود، مردم را نسبت به آینده نظام امیدوار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی عمومی مردم در گرو خدمات شبانه‌روزی شهرداری است، گفت: مردم یک سال است که منتظر هستند تا سکاندار شهر دماوند، این مسؤولیت را به دست بگیرد و امروز این وظیفه سنگین به رضایی‌مهر سپرده شده است.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه یک سالی که شهرداری با سرپرستی اداره شده، باید با کار جهادی و شبانه‌روزی جبران شود، تصریح کرد: برخی از مطالبات دیرینه مردم در سطح شهر دماوند هنوز بر زمین مانده که انتظار داریم تا با برنامه و رویکرد جدید مدیریت شهری، این مطالبات دیرینه مردم در پایان دوره کاری تحقق یابد.

مبلمان شهری دماوند شایسته مردم نیست

طاهرخانی با بیان اینکه حال مبلمان شهری دماوند خوب نیست، تأکید کرد: درخواست داریم که شهردار جدید دماوند حتماً در موضوع‌های میان‌مدت برای ساماندهی مبلمان شهری دماوند برنامه لازم را داشته باشد.

وی گفت: واقعاً مردم دیگر تحمل این را ندارند که چهار روز آینده بشنوند موضوعی در شورای شهر و شهرداری اتفاق افتاده که در بحث سلیقه‌ای تعامل لازم وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: انتظار داریم که تا پایان دوره شورای ششم، فقط دغدغه اعضای شورا و شهردار، کار برای مردم و پیگیری مطالبات بر جای مانده باشد.

مردم چندین سال از ترافیک منطقه گیلاوند گلایه‌مند هستند

طاهرخانی در خصوص ترافیک منطقه گیلاوند عنوان کرد: مردم چندین سال از وضعیت ترافیک‌های سنگین در منطقه گیلاوند گلایه‌مند هستند و حوادث ناگواری که در این مسیر رخ می‌دهد، جان بسیاری از شهروندان گرفته است.

وی افزود: انتظار داریم که در دولت مردمی و با حضور استاندار تهران، در سال جاری پروژه پل روگذر منطقه گیلاوند آغاز شود و همه توقع دارند که این عملیات در کوتاه مدت به سرانجام برسد.

کار اجرایی احداث آرامستان مرکزی دماوند آغاز شود

فرماندار دماوند در خصوص وضعیت آرامستان‌های شهر دماوند گفت: علاوه بر اینکه تا آنجایی که امکان دارد، از ظرفیت آرامستان‌های محلی استفاده شود، اما باید کار اجرایی احداث آرامستان مرکزی نیز آغاز شود تا در آینده با مشکل همراه نشویم.

طاهرخانی تصریح کرد: زمین آرامستان مرکزی تحویل گرفته و در اختیار مجموعه شهری قرار داده شده و امیدواریم کار با حضور رضایی‌مهر آغاز شود و در خصوص افزایش تراکم ساخت و ساز در شهر دماوند پیگیری‌هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه، توفقات نسبی با مجموعه استانداری تهران انجام و دستور استاندار اخذ شده است و در نخستین نشست شورای مسکن شهرستان دماوند مطرح خواهد شد تا مصوبه شهرستانی را در این خصوص داشته باشیم و مجموعه استانی نیز قول دادند که نسبت به مصوبه شهرستانی مساعدت لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص ورودی و خروجی شهر دماوند اظهار کرد: در شهر دماوند ورودی و خروجی مناسبی وجود ندارد که درخواست داریم در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و ما و مجموعه استانی کمک حال مدیریت شهری خواهیم بود.

عملیات اجرایی تکمیل کمربندی غربی دماوند آغاز می شود

طاهرخانی، در خصوص پروژه کمربندی غربی (سرهار) شهر دماوند خاطرنشان کرد: احداث کمربندی غربی دماوند، جزو پروژه‌های پایدار است و به زودی کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث آرام‌سازی ترافیک شهر دماوند، موضوعاتی در شورای ترافیک شهرستان مصوب شده و با نظر مساعد استاندار و معاون عمرانی استانداری اقدامات لازم در نشست شورای ترافیک استان تهران پیش خواهد رفت.

به گزارش فارس؛ شهرداری دماوند از خردادماه سال گذشته با سرپرستی اداره می‌شد که برای انتخاب شهردار طی ماه‌های گذشته کش و قوس‌هایی بین گزینه‌های مد نظر وجود داشت که در نهایت «مهدی رضایی‌مهر» توسط اعضای شورای اسلامی شهر دماوند انتخاب و حکم وی توسط استاندار تهران امضا شد.

 انتهای خبر/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی