شما اینجا هستید

اخبار » شکرالله همسری خوب و کارمندی موفق

به گزارش نادی نیوز: شکرالله احیایی فرزند محمود در دهم آذر ماه سال ۱۳۳۴ در لواسان به دنیا آمد، فرزندی که طی سال های حضور همواره برای پدر و مادر فرزندی مهربان و صادق بود و بعد از تشکیل خانواده همواره همسری خوب و پدری نمونه بود.

شکرالله در زمان مقرر به خدمت مقدس سربازی رفت و پس از آن به شهرستان پاکدشت آمد و در صنایع نظامی پارچین مشغول به خدمت به کشور شد.

اگر بخواهیم از این شهید به عنوان همسری خوب، پدری نمونه و کارمندی موفق و همچنین همکاری مهربان یاد کنیم، شاید دیگران احساس کنند که پشت این همه صفت های خوب اغراق نهفته است اما آنچه دیگران از این شهید والامقام گفته اند چیز نیست که بتوانیم به سادگی از آن عبور کنیم و آنها را بیان نکنیم چرا که حرف های نزدیکان و وابستگان شکرالله احیائی همگی سندی بر کردار و منش این شهید است.

شکرالله در سال ۱۳۶۱ این افتخار را داشت که به مدت ۳ ماه در جبهه  های جنگ حضوری موثر داشته باشد و بعد از آن در صنایع نظامی پارچین مشغول به خدمت شد.

شکرالله در هفتم مهر ماه سال ۱۳۶۶ هنگامی که در جبهه کار و تلاش در محل کارش یعنی صنایع نظامی پارچین در اثر بمباران هوایی دشمن و در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت رسید.

برگرفته از کتاب حیات جاوید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی