شما اینجا هستید

اخبار » فرماندار ویژه شهرستان ری معرفی شد

به گزارش نادی نیوز به نقل از تسنیم، آئین تودیع و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز با حضور استاندار تهران، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، امام جمعه موقت شهرری، مدیران و مسئولان شهرستانی در سالن شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

در این مراسم از زحمات ۴ ماهه محمد بشارت قدردانی و مهدی باب الحوائجی به عنوان هفدهمین فرماندار ویژه شهرستان ری معرفی شد.

در ابتدای این مراسم محمد بشارت ضمن تقدیر از همراهی و همدلی مسئولان در مدت سرپرستی فرمانداری اظهار داشت: ظرفیت شهرستان ری در حوزه صنعت، تولید، کشاورزی، دامداری، ورزش و امثالهم بی‌نظیر در سطح کشور است.

وی افزود: آرامسازی فضای رسانه و فضای سیاسی ری مورد تأکید استاندار بود که اجرایی شد و عقب ماندگی‌ها را با جلسات منسجم و پیگیری‌های مستمر تا حدی جبران شد به نحوی که سرعت تحقق اشتغال را از ۳ درصد قبل از دوران سرپرستی به ۱۱ درصد رساندیم.

سرپرست پیشین فرمانداری ری گفت: همدلی و وفاق در بین اصحاب رسانه را ایجاد کردیم و به التهابات رسانه ای قبل پایان دادیم.

بشارت تصریح کرد: بزرگترین برنامه‌ها را همچون مسلمیه، دهه اول ماه محرم و جاماندگان اربعین، با همدلی و هماهنگی دستگاه‌ها و مسئولین به بهترین نحو اجرا شد.

در پایان این مراسم مهدی باب الحوائجی اظهار داشت: قطعاً لذت بخش‌ترین و پر برکت‌ترین ایام خدمت بنده، همین روزهایی است که در جوار این حرم سیدالکریم‌ (ع) خدمتگزاری خواهم کرد.

وی افزود: برای برداشتن بار از روی دوش مردم تلاش خواهیم کرد و باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم.

فرماندار جدید شهرستان ری در ادامه گفت: کارهای زمین مانده با وجود همه خدمات صورت گرفته، وجود دارد و باید شبانه روزی کار کنیم.

باب الحوائجی با تأکید بر اتحاد، انسجام، مودت و برنامه ریزی ابراز داشت: مسئولین بخش‌ها و شهرها، اولویت‌های دهگانه را برای رشد شتابنده شهرستان ری ارائه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید، مهمترین کارگروه در امور اجرایی شهرستان ری خواهد بود.

انتهای خبر/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی