شما اینجا هستید

اجتماعی » پایان آدم‌ربایی در بهارستان / گروگانگیری به دلیل اختلافات مالی

به گزارش نادی نیوز به نقل از تسنیم سرهنگ مجید عسکری‌نیا ‌با بیان اینکه تخطی از قانون هیچ بخششی ندارد اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محلات نسیم شهر، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

 وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد یک زن و یک نفر مرد ناشناس با تهدید سلاح، جوانی که تبعه افغانی داشته را ربوده و از محل متواری شده‌اند.

 فرمانده انتظامی بهارستان تصریح کرد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

 عسکری نیا عنوان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند که با انجام تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه پس از 4 روز تلاش شبانه‌روزی موفق به دستگیری هر 2 گروگان گیر در ملارد شدند.

 وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده که آن‌ها نیز از تبعه افغان بودند در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان کردند که با توجه به اختلاف شخصی با فرد ربوده شده، نقشه ربودن او را طراحی کردند.

 فرمانده انتظامی بهارستان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی