شما اینجا هستید

اجتماعی » پروژه‌ بزرگ کمربندی پاکدشت زمان‌بر و پیگیری مستمر می‌خواهد

به گزارش نادی نیوز: “فرهاد بشیری” در آیین تجلیل از اصحاب رسانه که با حضور جمعی از اعضای شورای شهرهای پاکدشت، فرون آباد، شریف آباد و همچنین خبرنگاران و فعالان خبری به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات دانشگاه پولادپیچ‌کار برگزار شد، با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران نقش مهمی در مطرح کردن مشکلات مردم و همچنین پیگیری و رفع آن مشکلات دارند و همیشه با شجاعت و بدون وابستگی به هیچ جریانی رسالت خود را انجام می‌دهند.
وی در ادامه خبرنگاری را یک عشق، علاقه و هنر ذاتی دانست و تاکید کرد: خبرنگار با قلم و رسانه خود با عشق و علاقه‌ای که دارد برای بیان درد اقشار مختلف مردم با حفظ امانتداری رسالت خود را انجام می‌دهد.
نماینده مردم شهرستان پاکدشت در هفتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالات خبرنگاران درخصوص عملکرد ۴ ساله خود اظهار داشت: دراین مدت اقدامات زیادی انجام شده ولی برخی از پروژه‌ها همانند کمربندی پاکدشت و دیگر پروژه‌های بزرگ زمان‌بر است و همچنان نیاز به پیگیری مستمر دارد.
“فرهاد بشیری” در ادامه افزود: برخی از پروژه‌ها همانند زیرگذر مسکن امام رضا علیه‌السلام، جابجایی نیوجرسی‌های اتوبان امام رضا علیه‌السلام، روشنایی محور تهران-پاکدشت و بالعکس تا سه راه سیمان و روکش آسفالت محور بزرگراه امام رضا علیه‌السلام با پیگیری‌های انجام شده، اکنون تکمیل شده‌اند و اقشار مختلف مردم استفاده می‌کنند.
وی در خصوص پروژه‌هایی که هنوز به اتمام نرسیده بیان داشت: پروژه‌هایی همانند کمربندی در سفر رئیس جمهور مطرح شده و مصوباتی را داشتیم و پروژه‌هایی همانند بیمارستان زعیم نیز در حال تکمیل است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه افزود: برخی از مشکلات و معضلات همچون پلیس‌راه شریف آباد با پیگیری‌های متعدد، تخریب و جمع‌آوری شد و یا مشکلات محیط‌ زیست در حصارامیر از ۲۱۸ هکتار دراین منطقه، ۹۲ هکتار آن، حل شده است و مابقی اراضی در شورای عالی محیط زیست کشور با حضور رئیس جمهور به‌عنوان رئیس شورا در حال پیگری و انجام است.
در پایان این نشست، آیین تجلیل از اصحاب رسانه توسط نماینده مردم شریف پاکدشت در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

انتهای خبر/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی