شما اینجا هستید

اجتماعی » چقدر حادثه، سکوت و رویا؟

نادی‌نیوز- احسان خلیلی: سوال بسیاری از اهالی پاکدشت است که بالاخره ترافیک‌های متعدد بزرگراه امام رضا (ع) در شهر پاکدشت چه زمانی تمام می‌شود و کمربندی شهرستان پاکدشت چه زمانی افتتاح می‌شود؟
شاید برای شما یکبار هم اتفاق افتاده باشد که ساعت‌ها در ترافیک پاکدشت به تهران و بالعکس قرار گرفته باشید که نه تنها راه فراری ندارید بلکه باید صبر کنید، آنهم از نوع صبر ایوب!!! جالب است که شهرستان پاکدشت، مسیر زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام و خدمت در آن باعث افتخار هر فردی است و شاه راه مواصلاتی بین استان سمنان و تهران و البته چند شهرستان استان تهران ازجمله ورامین، پیشوا، قرچک و غیره است.
متأسفانه دیگر حوصله‌ای برای رانندگان و مسافران این محور نمانده و این مشکل چندین ساله همچنان با وعده‌های بسیار، حل نشده است. مسئولان و متولیان وزارت راه و شهرسازی شهرستان پاکدشت، لطفا برای رفع این مشکل بزرگ و رفاه حال مردم صبور و همیشه در صحنه پاکدشت، اقدام موثری انجام دهید.
کمربندی که سال‌ها پیش قرار بود مسیر خودروهای سنگین باشد تا بار ترافیکی از محور امام رضا علیه‌السلام بردارد، یک رویا برای‌مردم شده است. چقدر باید حوادث این جاده را به چشم ببینیم و سکوت کنیم؟ چقدر باید وقت و زمان خود را در این مسیر هدر دهیم تا به نتیجه برسیم؟ قرار بود بخشی از کمربندی به زودی افتتاح شود ولی هنوز خبری نیست. لطفا وعده‌ها را کنار بگذارید و خدمت به مردم را در عمل نشان دهید. پایگاه خبری نادی‌نیوز منعکس‌کننده جوابیه شما مسئولان خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی