شما اینجا هستید

اجتماعی » کشف ۶.۵ تن مواد مخدر در غرب استان تهران/ ۶ هزار ‌معتاد متجاهر دستگیر شد

به گزارش نادی نیوز به نقل از تسنیم ، در سومین روز هفته نیروی انتظامی صبحگاه عمومی نیروهای مسلح ۶ شهرستان غرب استان تهران با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران، نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداران و رؤسای دستگاه قضایی غرب استان تهران و جمعی از خانواده معظم شهدا صبح امروز در ستاد فرماندهی غرب استان تهران برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم ستاد کیومرث عزیزی اظهار داشت: پلیس خدمتگزار شهروندی است که تکالیف اجتماعی خود را به موقع انجام داده و به حقوق دیگران احترام می‌گذارد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با کمک همه مسئولان و حمایت‌های قانونی و ۸۰۰ طرح اجرا شده در نقاط آلوده، دستاوردهای بسیار خوبی کسب کرده و بیش از ۱۰ درصد پیشرفت دستگیری نسبت به گذشته و ۲ درصد کاهش جرم و سرقت در غرب استان تهران داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشفیات مواد مخدر گفت: بیش از ۶ تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که رکورد خوبی نسبت به سال‌های گذشته است و ۷۴ درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته‌ایم و بیش از ۶ هزار نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی به معرفی بیش از ۳۵۰۰ نفر معتاد متجاهر به مراکز و تأثیر آن برکاهش سرقت‌های خرد اشاره کرد و گفت: اقدامات قاطعی در برخورد اختیارات قانونی و قوه قهریه با آنها برخورد شده است و این امر بر کاهش جرائم موثر بوده است.

عزیزی به اجرای این طرح‌ها به صورت محله‌ای و همکاری مردم و معتمدین اشاره داشت و افزود: در رصد فضای مجازی کارگروه‌های ویژه تشکیل شده و نتیجه پیگیری‌ها به مردم اطلاع داده می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدامات بیشتر انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران درخصوص تقویت بنیه انتظامی خاطرنشان کرد: تجهیزات گشت‌ها فناور محور شده و به‌طور مکانیزه و سیستمی کنترل می‌شود و اشرافیت خوبی در تسلط اطلاعاتی ایجاد شده و تا پایان سال با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در جهت کنترل فنی تجهیز با تجهیزات الکترونیک نسبت به سارقین سابقه‌دار انجام خواهد شد و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی