شما اینجا هستید

اجتماعی » لحن خوب رو باید تمرین کنید

به گزارش پایگاه خبری نادی نیوز _مهران تقی زاده مژدهی:  اگر می خواهید در کاری موفق شوید باید آن اقداماتی که موجب موفقیت شما می شود را مدام تکرار کنید و نباید ناامید و یا خسته شوید در واقع باید تمرین کنید همین تمرین است که شما را در مقابل مشکلات توانمند می کند.

اگر بخواهیم ساده تر بگوییم همیشه ورزشکاری موفق است که  تمرین های زیادی را مدام تکرار کرده یا دانش آموزی موفق است که تمرین ها و آزمون های بیشتری را انجام داده است و در زندگی مشترک هم اگر می خواهید موفق شوید باید خوب زندگی کردن را تمرین کنید یعنی رفتار خوب و اخلاق خوب را باید مدام تکرار کنید.

یکی  از آن تمرین ها لحن خوب و مناسب حرف زدن  با همسر است که هم مردان و هم زنان باید یاد بگیرند، چرا که لحن شما موقع صدا زدن  همسرتان تعیین کننده این است که آیا یک گفتگوی عاشقانه قرار است داشته باشید یا غیر عاشقانه ، پس باید حواستان باشد.

شما با لحن خود هم می توانید ذهن همسرتان را برای یک گفتگوی صمیمانه آماده کنید و هم برای یک دعوا ، پس فراموش نکنید با آرامش و مهربانی با همسرتان حرف بزنید چرا که کلمات محبت آمیز همیشه معجزه می کند و عکس العمل همسرتان برای جواب دادن به شما تغییر میکند .

برای اینکه صمیمیت و محبت بین شما و همسرتان زیاد شود باید با لحن زیبا با او حرف بزنید و این کار فقط با تمرین امکان پذیر است، یعنی تمرین کنید که با لحن خوب و با کلمات زیبا همسرتان را صدا کنید و یا در مورد موضوعی حرف بزنید در واقع لحن خوب یا بد میزان صمیمیت شما و همسرتان را بالا و پایین می برد و میزان آرامش شما در زندگی را نیز می تواند تعیین کند.

پس یادمان باشد که در زندگی مشترک با لحن زیبا سخن گفتن رفتار طرف مقابل را تغییر میدهیم حتی در حل مسائل زندگی لحن خوب مشورت شما و همسرتان را شیرین می کند و راحت تر با همفکری هم می توانید مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.

برگرفته ازمطالعات روانشناسی

انتهای خبر /

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی