شما اینجا هستید

اجتماعی » واحدهای صنفی متخلف در بهارستان پلمب شد

۸۳ واحد صنفی متخلف در شهرستان بهارستان پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش نادی نیوز به نقل از تسنیم سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای طرح امنیت محله محور و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و عدم رعایت قوانین طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط مأموران پلیس امنیت عمومی در شهرستان بهارستان اجرا شد و واحدهای  صنفی متخلف پلمپ شد.

وی به پایش مستمر اماکن عمومی و اصناف توسط پلیس اشاره کرد و افزود: در همین راستا ۱۸۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که واحدهای صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تصریح کرد: صاحبان تمامی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باید در بحث حجاب به مشتریان خود تذکر داده و قوانین را رعایت کنند.

عسکری‌نیا در پایان با اعلام تداوم و تشدید این‌گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
 
بهارستان شهرستان جدیدی در استان تهران است که با ترکیب بخش‌های گلستان و بوستان از شهرستان رباط کریم مستقل گردید. مرکز این شهرستان، شهر گلستان است.

شهرستان بهارستان از اواخر سال ۱۳۸۹با انتزاع از شهرستان رباط کریم با مساحتی معادل ۷۶ کیلو متر مربع و سکونت ۶۰۰ هزار نفر جمعیت ایجاد گردید . این شهرستان در جنوب غربی استان تهران واقع شده است و از سمت شمال در امتداد اتوبان تهران-ساوه با شهرستان شهریار از سمت جنوب و جنوب غربی در امتداد رام قاسمی و چوب بری با شهرستان رباط کریم و از شرق در امتداد کانال سیاه آب و کانال نواب با شهرستان اسلامشهر هم مرز است . موقعیت جغرافیایی شهرستان ،تراکم جمعیتی بالا ، جوان بودن جمعیت ساکن و پتانسیل بسیار خوب در خصوص واگذاری به بخش خصوصی از مشخصات بارز شهرستان می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی