شما اینجا هستید

اجتماعی » پرچمدار جدید سامسونگ با تغییرات چشم گیر و رقابتی
نویسنده : علی شاهیان نطنزی

پرچمدار جدید سامسونگ را بهتر بشناسید

به گزارش خبرنگار نادی نیوز، رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ اخیرا صورت پذیرفت و با تغییرات مهمی که در این گوشی ایجاد شده است و صرفا برای عقب نماندن از رقابت با اپل آیفون این تغییرات انجام گرفته جذابیت و زیبایی خاصی به این پرچمدار بخشیده است.

صفحه نمایش بدون خم

از جمله صفحه نمایش این گوشی که دیگر حالت خم ندارد و به صورت کاملا مسطح و فلت ساخته شده است. روشنایی صفحه نمایش حدودا دو برابر شده است.

اما وضوح صفحه نمایش و به صورت کلی نوع صفحه نمایش این گوشی تغییرخاصی نداشته اما لایه محافظ این صفحه نمایش مقداری مقاوم‌تر شده است که در مقاومت این صفحه نمایش در مقابل ضربه های ناگهانی و ناخواسته می تواند تاثیر بیشتری باشد.

بدنه تیتانیومی گوشی

مورد دیگر در طراحی بدنه این گوشی که میتوان به آن اشاره کرد جنس ساخت بدنه این پرچمدار است.

در این نسخه از گوشی‌های سری اس شرکت سامسونگ از تیتانیوم استفاده شده که هم زیبایی خاصی به آن بخشیده و هم در مقاومت ضربه‌ای و مقدار ناچیزی هم در کاهش وزن این گوشی تاثیر دارد.

دوربین تله ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین این گوشی نسبت به نسل قبل تغییر چشمگیری نداشته است.

همچنان از سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین های دیگر هم با همان رزولوشن ارائه شده است.

سنسور دوربین تله فتو به کار رفته در نسخه جدید به رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته که می تواند تنها تغییر به کار رفته در دوربین این گوشی نسبت به نسخه قبل باشد.

ارتقاء پردازنده گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

پردازنده اصلی و گرافیکی این گوشی به رسم همیشگی سامسونگ که هرساله مدل جدید پردازنده ها را در گوشی های جدید خود استفاده میکند ارتقا یافته و از لحاظ پردازش و سرعت تغییر اندکی داشته است.

سیستم عامل اندروید ۱۴

از تغییرات دیگر این گوشی نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی نسخه ۱۴ است که با رابط کاربری one ui 6.1  ارائه شده است.

اتفاق مهمی که در این نسخه گوشی سامسونگ افتاده و یکی از شعارهای اصلی اخیر شرکت سامسونگ می باشد پشتیبانی ۷ ساله نرم افزاری برای ارائه بروزرسانی های نرم افزاری و امنیتی این گوشی است.

این اتفاق در نوع خود جالب و بسیار چشمگیر است

در نسخه های قبلی این پرچمدار پشتیبانی نرم افزاری نهایتا ۳ سال بود.

پس از آن با ارائه بروزرسانی های محدود و برطرف کننده مشکلات نرم افزاری کم کم پشتیبانی نرم افزاری را محدود و به پایان میرساندند.

استفاده از هوش مصنوعی در پرچمدار جدید سامسونگ

استفاده از هوش مصنوعی در این گوشی بسیار به چشم می خورد.

امکانات ارتباطی و جانبی زیادی در این گوشی گنجانده شده که هرکدام به نوعی در زندگی کاربران این گوشی مورد استفاده و تاثیر خواهد بود:

از جمله حالت ترجمه آنی در تماس و پیام ها به صورتی که زمان مکالمه با شخصی با زبان دیگر در لحظه ترجمه صورت گرفته و ارائه می گردد.

گوشی سامسونگ S24 سامسونگ

از تغییرات و امکانات جدیدی که در این گوشی گنجانده شده موارد دیگری هستند که هر کدام در نوع خود جذابیت و تفاوت خود نسبت به نسخه های قبلی و حتی گوشی های شرکت های دیگر را دارند.

نسخه جدید پرچمدار شرکت سامسونگ موسوم به اس۲۴ در سه نسخه اولترا، پلاس و معمولی ارائه می‌شود که به ترتیب با امکانات بالاتر و کامل تری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که این بررسی اولیه و موارد ذکر شده در آن مربوط به کنفرانس خبری رونمایی از پرچمدار جدید شرکت سامسونگ در شهرکالیفرنیای آمریکا می باشد که به صورت جهانی بخش و ارائه شده است.

با توجه به اینکه در کشور ما از سال های گذشته رجیستری (ثبت و فعالسازی) مدل های خاصی از گوشی های شرکت اپل توسط ارگان مربوط دیگر صورت نمی پذیرد این گوشی می تواند جایگزین خوبی در انتخاب های کاربران و خریداران گوشی های موبایل باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی