شما اینجا هستید

اخبار » 349کشتی گیر در قالب 39 تیم در رشته آزاد و فرنگی حضور داشتند

به گزارش نادی نیوز : نشست خبری همزمان با آخرین روز مسابقات کشتی بسیج کشور با حضور سردار حیدرنیا رئیس هیئت کشتی نیرو های مسلح، سرهنگ نشاطی رئیس سازمان ورزش بسیج، سردار مسلمی رئیس هیئت کشتی بسیج  و اصحاب رسانه در سالن  شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

سردار مسلمی دراین نشست در خصوص سطح این مسابقات افزود:این مسابقات در سطح بسیار بالای به مدت سه روز برگزاری شد که در این مسابقات حدود ۳۴۹ نفر از کشتی‌گیران آزاد و فرنگی از ۲۱ استان در حال رقابت هستند که به همراه مربیان و سرپرستان، جمعاً بالغ بر ۵۵۰ نفر می‌شوند. که در قالب ۲۳ تیم در رشته آزاد و ۱۶ تیم در رشته فرنگی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

نادی نیوز

نادی نیوز

رئیس هیئت کشتی بسیج در ادامه با اشاره به رد سنی این مسابقات و نحوه انتخاب ورزشکاران اظهار داشت :این مسابقات در دو رده  سنی جوانان و امید برگزار شده و نحوه انتخاب  ورزشکاران از طریق برگزاری مسابقات انتخابی در سطح شهرستان‌ها و سپس استانی و نهایتاً برگزاری مسابقات کشوری بوده است.

دراین نشست  خبری سردار حیدرنیا در جمع خبرنگاران در خصوص همکاری با فدارسیون ورزش کشور بیان کرد :همکاری نیروی های مسلح با فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در حوزه زیر ساخت قطعا در آینده شاهد همکاری مضاعفی خواهد بود .

رئیس هیئت کشتی نیرو های مسلح در ادامه اذعان داشت: هئیت کشتی نیروهای مسلح در گسترش فرهنگ پهلوانی همیشه پیشتاز است و می توان گفت فلسفه نیروهای مسلح کشف استعدادهای خوب برای توسعه ورزش جمهوری اسلامی ایران است .

درانتهای این نشست خبری از اصحاب رسانه توسط مسئولین حاضر تقدیر و تشکر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی