شما اینجا هستید

اخبار » توقع نابجا ممنوع

به گزارش نادی نیوز_مهران تقی زاده مژدهی : در ابتدای زندگی  مشترک زن و شوهرها  انتظاراتی دارند که باید گفت درست نیست و خیلی از مواقع موجب اختلاف زوج های جوان می شود، در واقع انتظار نابجا از همسر باعث ناراحتی و دور شدن زوجین می شود.

بهتر است این گونه بگوییم که زن و شوهر نباید توقع داشته باشند بعد از اینکه همسرشان با او ازدواج کرد تمام روابط، تفریح‌ها، دوستان و دل مشغولی‌هایش را فراموش کند و همه وقت و توجه خود را به او اختصاص دهد و این انتظار آغاز همه ناراحتی ها و دلسردی هاست.

زوجین باید بدانند که توقع و محصور کردن همسر، مانع از ایجاد ارتباط صمیمی و موثر بین زن و شوهر می شود برای اینکه این اتفاق نیوفتد فقط کافی است کمی همسرتان را درک کنید یعنی به یک بار انتظار نداشته باشید روابطش را با دوستانش قطع کند و کار های که آرامش میکند را ترک کند و یا گاهی اوقات در خلوت خودش نباشد.

اگر زوج ها توقع های نابجا داشته باشند و هم دیگر را محدود به این کنند که همسرشان  باید تمام توجهش به او باشد یقیناً روز به روز از محبوبیتشان بخاطر محدود کردن همدیگر کاسته می‌شود.
اگر شما به عنوان یک زوج خوب همسرتان را همراهی کنید یعنی به علاقه‌مندی‌ها و تفریحات سالمِ همسرتان توجه کنید قطعا نقش مهمی در محبوب شدن شما و گرم شدن روابطتان دارید.

پس یادتان باشد در زندگی مشترک سعی کنید توقع نابجا از همسرتان نداشته باشید برای تداوم و محبت بین شما و همسرتان باید بدانید توقع نابجا ممنوع است .

انتهای خبر/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی