شما اینجا هستید

پیشنهاد سردبیر » ۱۷درصد نامزدهای انتخابات مجلس در استان تهران بانوان هستند

به گزارش نادی نیوز به نقل از مهر سید عباس جوهری روز چهارشنبه در جمع بانوان برگزیده شهر تهران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: نگاه به جایگاه زن و نقش آفرینی او در جامعه، یکی از مصادیق اصلی تفاوت نگاه مکتب اسلام به عنوان پرچمدار جبهه حق با جبهه باطل است.

وی گفت: سلام نگاه کالا بودن به زن در تفکر جبهه باطل را منسوخ کرد و جایگاه والا بودن را در اختیار او گذاشت، امروز جبهه باطل از مکتب فاخر فاطمی هراس دارد و تمام تلاش خود را می‌نماید که سیره زندگی حضرت زهرا (‌س) در ابعاد فردی و اجتماعی و سیاسی در جهان ساری و جاری نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تاریخ گواهی می‌دهد که نقش حضرت زهرا (س) در زمان نبی مکرم و به ویژه بعد از نبی مکرم (ص) نقش بی بدیلی بوده است، آنجا که شبانه به در خانه مهاجرین و انصار می‌رفتند و آنها را به همراهی و تبعیت از امام جامعه ترغیب می‌کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افزود: امام خمینی (ره) که خود شاگرد مکتب فاطمی بود حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و نقش آفرینی در رویدادهای اساسی کشور را بر زنان واجب کرد. رهبری معظم نیز در سخنرانی اخیر خود خواستار نقش آفرینی بیشتر زنان در جامعه بویژه امر خطیر انتخابات شدند.

وی تاکید کرد: از این رو زنان مسلمان ما با تاسی به سیره حضرت زهرا (س) بایستی در اجرای فرمان ولی فقیه پیشرو باشند، کما اینکه در تمامی عرصه‌های تاریخی انقلاب اسلامی نقش مؤثر و ماندگاری داشته اند.‌

رئیس ستاد انتخابات در ادامه صحبت‌هایش اشاره‌ای هم به آمار داوطلبان کرد و گفت: مشارکت بانوان در ثبت نام انتخابات مجلس در استان تهران از میانگین کشوری (۱۴ درصد) بیشتر بوده و ۱۷ درصد را در استان تهران از جمع داوطلبین به خود اختصاص داده اند که نشانه بسیار خوبی در حضور مؤثر و پر رنگ بانوان در امر انتخابات تحلیل می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی