شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با قدرت و اهتمام بیشتر

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران در حالی برگزار می‌گردد که در این دوره دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلفی در اجرای آن همکاری دارند.

صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نشستی خبری در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برای تشریح و اطلاع رسانی درباره برنامه‌های برگزاری نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد که طی این نشست یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت ارشاد و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه کتاب به تشریح نحوه برگزاری این دوره از نمایشگاه لین المللی کتاب پرداختند.

به گفته یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت ارشاد نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری با شعار بخوانیم و بسازیم از چهارشنبه ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی برگزار می‌گردد که همانند سال‌های گذشته شبستان اصلی و حیاط‌های مصلی میزبان قشر عظیمی از مردم خواهند بود و این رویداد بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم کشور است حول محور دانش آگاهی و کتاب شکل می‌گیرد.

ایشان یادآور شدند که برگزاری این دوره نمایشگاه با اهتمام دستگاه‌های مختلفی همراه خواهد بود که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت حضوری و مجازی فعال خواهد بود که میزبان ۶۰ ناشر خارجی و بسیاری از ناشران داخلی است. ضمن اینکه در کنار برگزاری نمایشگاه برنامه‌های فرهنگی و جنبی متعددی در نظر گرفته شده است که در روزهای برگزاری نمایشگاه اجرا خواهند شد.

گفتنی است که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هر ساله به مدت ۱۰ روز در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد که پذیرای حضور خیلی عظیمی از مردم کشور و مهمانان خارجی خواهد بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی