شما اینجا هستید

اجتماعی » لیست خرید خانه یادتان نرود

به گزارش نادی نیوز_ مهران تقی زاده مژدهی:  در زندگی مشترک خیلی از مسائل مهم است که باید دو طرف رعایت کنند تا زندگی آرام و خوبی را کنار هم تجربه کنند ولی همیشه مسائل و مشکلات زوج ها بزرگ نیست بلکه بعضی اوقات اختلاف زن با شوهرش بر سر خریدی است که مرد انجام داده است. مثلاً چرا فلان چیز مهم را نخریدی؟ چرا فلان مارک یا جنس را نخریدی؟ چرا زیاد یا کم خریدی؟ چرا میوه یا سبزی خراب گرفتی و مسائلی از این قیبل است .
این بار روی سخن با آقایان است تمام مشکلات ساده همانند خرید خانه که خیلی اوقات تبدیل به یک مشکل بزرگ دارد راه حل ساده ای دارد خرید منزل مسئله مهمی است برای خانم ها برای حل این مشکل  فقط کافی است با یک تدبیر ساده  جلوی این اختلافات جزئی ولی مهم را که عامل سردی روابط می‌شود گرفت و آن هم لیست خرید خانه است.
البته یک توصیه هم برای خانم‌ها داریم که خوب است رعایت کنند، خانم ها  در لیست خرید شفاهی یا مکتوب خود موارد ضروری و اولویّت‌ دار را مشخص کنند، مقدار خرید فلان جنس را تعیین کنند مثلاً یک کیلو یا دو کیلو. اگر نوع مارک مهم است آن را مشخص کنند.

آقایان در این روز های پر مشغله برای رفع این مشکل بهتر است لیست خریدهای منزل رو که قبلا خانم ها با شرایط بخصوص تعیین کرده اند را تهیه و همراه داشته باشند که می تواند به صورت یادداشت بر روی کاغذ باشد یا  گوشی همراه که با گذاشتن زنگ هشدار گوشی می تواند از فراموش شدن خرید ها جلو گیری کرد .

جای دارد نکته دیگر را به خانمها بگوییم و آن هم تشکر است، خانم ها پس از خرید توسط مردشان زبان تشکّر داشته باشند تا اگر خواستند پیشنهاد یا گلایه‌ی کوچکی کنند مردشان عصبانی نشود، یاد آور می شویم که  خانم ها لازم نیست همان ابتدای ورود همسر ایرادات خرید را بگویید بعد از قدردانی و رفع خستگی و شرایط مناسب با زبان نرم و گشاده‌رویی خواسته‌ خود را بیان کنید.

و نکته دیگر برای آقایان بهتر است که مرد نیز از انتقاد همسرش نسبت به خرید وی، استقبال کند و با صبوری و محبّت به خواسته‌ی همسر خود احترام بگذارد و نکته نهایی این که آقایان متاهل لیست خرید خانه یادتان نرود.

انتهای خبر/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی