شما اینجا هستید

اخبار » فقط عکس شورا، مسئله این است

به گزارش نادی نیوز؛ این روزها که فضای مجازی بخشی از زندگی روزمره مردم شده، خوب است که ادارات، نهادها و مسئولان از این بستر استفاده کنند و با بکارگیری مسئول روابط عمومی مجرب و متخصص و ایجاد یک تارنمای به‌روز، نهایتِ بهره را برده و شهروندان را نسبت به خدماتی که انجام می‌دهند، آگاه کنند.

نادی نیوز ندای آگاهی-وب سایت شورای شهر پاکدشت

قطعا مسئولان ادارات و نهادهای پاکدشت نیز باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند اما ظاهرا اکنون اعضای شورای شهر پاکدشت تمایلی به فعالیت در فضای مجازی از خودشان نشان نداده‌اند و براساس شواهد و مستندات، تارنمای شورای شهر پاکدشت ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ راه‌اندازی شده اما تاکنون فقط شش خبر در این تارنمای شورای شهر پاکدشت درج شده است!

نادی نیوز ندای آگاهی-وب سایت شورای شهر پاکدشت

 

اگر به بخش گزارش‌های عملکرد شورا مراجعه کنید، عیان است که محتوایی درخصوص عملکرد اعضای شورا در آن درج نشده، تصویر زیر، فایل گزارش عملکرد شورای شهر پاکدشت است که در تارنما درج شده است.

نادی نیوز ندای آگاهی-وب سایت شورای شهر پاکدشت

همچنین در مدیریت شهری برای رسیدگی بهتر به امور شهر، کمیسیون‌هایی در شورای شهر تشکیل می‌شود که در هر کمیسیون چند نفر از اعضای شورا، برای پیگیری بهتر، عضو هستند، اگر به این بخش مهم در تارنمای شورای شهر نیز سَر بزنید، به‌جز چند خط متنِ پیش فرض، محتوای خاصی وجود ندارد و هیچ اسمی از اعضای شورای شهر در هیچ کمیسیون وجود ندارد و این یعنی شهروند پاکدشتی نمی‌تواند ببیند که تا به امروز چه اقداماتی برای آبادانی شهر توسط شورا انجام شده، شورایی که با رای آن‌ها بر روی صندلی مدیریت شهری نشسته است.

کمیسیون فرهنگی

نادی نیوز ندای آگاهی-وب سایت شورای شهر پاکدشت

کمیسیون آموزشی

از دیگر بخش‌های این تارنما، بخش شفافیت است که متاسفانه خبری از محتوا نیست که شفافیت یا نبود شفافیت آن مشخص باشد. البته همانند دیگر بخش‌های این تارنما، مطالبِ پیش فرض در این بخش نیز درج شده است.

از این رو نادی‌نیوز به‌عنوان یک رسانه مردمی وظیفه خود می‌داند ضمن آگاه‌سازی شهروندان پاکدشتی، از رئیس شورای شهر و اعضای شورا مطالبه کند، چرا که مطالبه‌گری از تاکیدات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

مردم متدین و انقلابی و همیشه در صحنه پاکدشت همانند دیگر مردم کشورمان در انتخابات حضوری موثر داشته‌اند و اکنون حق دارند بدانند افرای را که انتخاب کرده‌اند به چه میزان برای آبادانی شهرشان نقش آفرینی می‌کنند.

نادی نیوز چند سوال از صدها سوال را انتخاب کرده که در ادامه از رئیس شورای شهر و اعضای آن مطرح می‌کند:

۱- آیا شهروندان پاکدشتی حق ندارند از مصوباتی که برای شهرشان تصویب شده مطلع شوند؟

۲- آیا شهروندان پاکدشتی حق ندارند عملکرد اعضای شورا را بدانند؟

۳- آیا شهروندان پاکدشتی حق ندارند بدانند که هر عضو شورا و در کدام کمیسیون چه اقداماتی کرده؟

نادی نیوز به‌عنوان رسانه‌ای مستقل این آمادگی را دارد که جوابیه شورای شهر پاکدشت را منتشر کند.

انتهای خبر/

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

نادی نیوز | پایگاه خبری و تحلیلی اطلاع رسانی